10.17.2010

Lausanne III Kaplinnas - 2

Pühapäev 17. oktoober. Peale hommikusööki tuleb "Window of Heaven Fellowship"'i pastor koos abikaasaga mulle hotelli järele. Mark Nelson tuleb ka kaasa.Sõidame päris pika ma nn mustade linnaossa. Jubedad uberikud. Vaesus. Tallinna lennujaama külje all olev venelaste sibulaküla tundub selle kõrval lausa luksusliku elamisega. Koguduses oli evangeelne nädal ja ma jutlustan selle viimasel päeval telgis. WOW! See on elamus. Kohal nii 300-400 inimese vahel. Milline ülistus! Toolide ees on tühi maa - kohe saab tähendus selgeks, kui tulevad inimesed ja seal tantsima hakkavad. Vägev. Ja peale seda veel nn liturgilise tantsu naiskond. Pean jutlustuse - rahvas mõöirgab vaimustusest kaasa! Peale teenistust viiakse meid veel lõunasöögile nö päris kirikuruumidesse.
Peale lõunat algab siis Lausanne III peale. 5100 inimest 198 riigist. Võimas orkester, koor, ülistusbänd, filmid, jne. Oleme 6 gruppides kus peale minu ka Kaisa Kirikal EELK-st. Kogu avatseremoonia on väga võimas ja pidulik. Ka sisuliselt on kõik OK. Organisaatorid on saanud nn vabatahtlikud abilised peamiselt USA noortest, kes enamikele küsimustele vastavad - ma ei tea. Meie minivani juhiks on keegi sakslane. Kuidas me hotelli jõudsime - seda annab arvata.

Kommentaare ei ole: