10.15.2010

Lausanne III Kaplinnas - 1

Olen Tallinna lennujaamas istumas ja ootamas. Täna on 15. oktoober. Kell 18.4o peaks tõusma õhku lennuk Tallinn - Frankfurt. Edasi peaks lend jätkuma marsruudil Frankfurt - Johannesburg-Kaplinn. Sinna peaksin homme kohaliku aja järgi kell 14.10 jõudma. See on muide mul esimene reis sakslaste "Lufthansa'ga".
Tallinnas oli sõit Franfurti väga OK, üle vahekaigu pidas üks vene turske selle sellise kõva häälega oma sõpradele loengut, et kuskil 1, 5 h järel palusin tal veidi vaiksem olla, mille peale ta kummaliselt isegi kuuletus. Franfurdi lennujaam (see mulle vanast ajast juba vastik!) on nii suur ja segane - lennujaamas vist 3 korda kontrolliti security's mu asju, isegi rahakotti vaadati (kiusatus oli küsida, kas on sularaha piisavalt!), sõitsime kahekorruselise Boeing 747 lennukiga Johannesburgi. Sõit oli 10 tundi, kuna olin vist üle nö keskmise väsinud, magasin mõlemad filmid maha ja muud veel - seega vast 5-6 tundi vähemalt. Johannesburgi lennujaam on ka kole pirakas! Vist ka üks maailma suurimaid! Ka siin tuli ikka ja jälle turvakontrollist läbi tulla. Siis kutsuti aga mu kingi viksima - tõesti hea töö tegi 10 randi e 20 krooni eest ära üks mustanahaline härrasmees. Siis tulid mingi firma tüdrukud ja palusid, kas võivad teha mulle tasuta seljamassaazhi selle eest, kui kuulen nende uuest IT produktist - masaazh tasuta. Mis siis ikka! Korralik masaazh oli. Ootan nüüd lendu Johannesburgist Kaplinna.
Kaplinna sõidul kohtas lennukis juba tuttavaid kongressileminejaid. Minu kõrvale istusid Euroopa Evangelikaalsete Teoloogide Föderatsiooni president koos prouaga, seljataga oli üks Ühendkuningriigi mees jne. Muide see "South African Airways" on super hea lennuliin! Ja muide kõik olid stjuuardid, mitte ühtegi stjuuardessi!
Sõitime siis konvderentsikeskusese, registratsioon jne ja nüüd siis hotellis "Easy Stay". Ilus paik. Ungarlasi ja lätlasi ja teisi nähtud juba....

Kommentaare ei ole: