8.01.2008

Konvendil Orlandos: päev 5

Konvendi viimane päev algas hommikuse suhteliselt hilise ärkamisega - 8.15 ärkasin ilma kellata. Hommikusöögil sattusin kokku diakon Thomas Abbott´iga ja ta abikaasaga, kelle kodus me 1996.a. Jacksonville´i I konvendi ajal peatusime. Hommikupalvusel -- mida juhatas kanoonik Mark Pearson --- kandis ta ilusti minu doktorikraed. Dr Chan´i ettekanne läks veel paremaks kui eile, tõesti suurepärane esitus! Hiljem oli võimalus ta endaga ka mõtteid vahetada. Kohtumised misjonidirektor isa Scott Howardiga. Aafrika piiskopid tulevad ja räägivad ---üks Keenia piiskop teeb selgeks mulle, et "Dr" on suahiili keeles ""dakitari", nii et Dakitari Ritsbek on siin kirjutamas. Ostsin ilusa taskuformaadis nahkköites piibli, mida reisil särgitaskusse mahutada, aafriklaste jaoks tehtuna odavam, 20 dollarit, mulle tegi hr müüja peale pikemat vestlust hinna-alanduse -- 18 dollarit, lõpeks ütles, "oh anna 15". Nii et 15 dollariga taoline väärt Piibel! Kohtusin mitmete koguduste preestritega, noorteorganisatsiooni esindajad andsid kingitused mu tütardele. Kell 14.00 olin Aafrika piiskoppide õpikojas, päris põnev oli. Kell 16.15 õnnestus minulgi sõna võtta järgmise aasta Eesti misjonit tutvustades. Ja siis olin patriarhi vastuvõtul Kirde piiskopkonna, Briti saarte, Kanada ja Eesti vaimulikele. Sealt hotellituppa tulles nägin rõõmsaid Aafrika piiskoppe, kes kõik oli patriarhilt kingituseks laptopid saanud! Tasus konvendile ikka Aafrikast tulla! Kell 19.00 algab lõpumissa, kus tahaks ka ornaadis olla.

Kommentaare ei ole: