7.30.2008

Konvendil Orlandos: päev 2 neljas osa

Asjad lähevad põnevamaks. Kohtumised konvendile jõudvate inimestega --- tervitan peapiiskop Thomas Hines´i (Flipiinid) ja dekaan Santost Manilast; piiskop Gene Lilly´t koos abikaasaga; mind tervitab autoga mööda sõites patriarhi proua Cathy: "Welcome to America!" Mõne aja pärast isa Ken Tanner, piiskop Mahoniga räägime päris pikalt. Suur hulk aafriklasi on juurde tulnud. Enam vist ei jõua kõike üles lugedagi. Basseini ääres kohtun piiskop Eppsi ja peapiiskop Wooddalliga. Kõik tundvat minust midagi kuulvat olevat, kohtun ka inimestega, kellest mina olen midagi kuulnud. Nüüd olen palju paremas toas oma "kuningavoodiga" (king size bed). Kolimine läks ka ilusti. Golfikäruga tõi bellman mind ära ja küsis kust ma olen, Eesti peale ta noogutas ja lisas -- "kus te auto on? kaua siia sõitsite?" Rahvast tuleb juurde ja juurde. Lobby´s on juba pikad järjekorrad inimestest, kes kõike ennast hotelli (või sellese külla kuidas öelda) kirja tahavad panna. Ei tea mis õhtupoole ees ootab, ujuma tahaks vist korra veel minna, aga kes teab...Õhtul käisime isa Ken Tanneri ja ta perega ühes kohalikus restoranis koos söömas. Peale selle saime basseini juures kokku paljude inimestega --- rõõmus oli kohtuda perekond Sweeney´dega, kelle kodu külalislahkust saime koos Ulviga kogeda 1993 Kansas City´s.

Kommentaare ei ole: