8.26.2016

Toronto kuus päeva

10. august. Kell 12.00 olen Tallinna lennujaamas juba kohal, et kella 14.45 LOT Tallinn-Varssavi liinile jõuda. Kuna reisin äriklassis on check-in kiire ning turvakontrolli võin minna läbi erivärava väljaspool järjekorda. Siiski kontrollitakse minu sõrmedelt püssirohujälgi, mida muidugi ei leita. Edasi äri-lounge'i, kus saab puhata ja süüa ja lesida ning massaazhimasinas olla. Istun lennuki esimeses reas ning enne õhkutõusmist veel ühe apelsinimahlagi juua. Lennu ajal pakutakse külma rooga - kuid need on tõesti delikatessid. Varssavis saan ka lounge'is olla ja puhata ning 17.05 saan juba erivärava kaudu suurele Boeng 787 Dreamliner'i pardale asuda. See äriklass on tõepoolest võimas. Menüü valitud, lennuk tõuseb õhku ning väärikad toidupalad leiavad tee minu valge linaga kaetud lauale. Siis lasen istme 180 kraadile voodiks, 2 patja pea-alla ja võibki 9 tunnise lennu magamise peale mõelda.













Kohalejõudmine Torontosse oli kell 20.10 kohaliku aja järgi. Piiskop electus Glentis Samuel ja isa David Smith olid mul lennujaamas vastas. Sõitsime hotelli Holiday Inn, mis sai järgnevateks päevadeks siis minu elukohaks.
11. august. Vastavalt mu soovile oli selle päeva ürituseks liturgiliste poodide külastus, mille tulemusel ostsin kirikule sanctus kella ja veel mõningaid asju. Pärastpoole tegi isa Glentis mulle Torontot tutvustava linnaekskursiooni, mis lõppes botaanikaaias. Väga ilus ja võimas linn tõesti!











12. august.  See oli päev, kus käisin basseinis ujumas, vaatasin TV-st olümpiamänge ning kava oli rohkem n.ö. minu enda korraldada. Muide torontos oli kõigide aegade temperatuurirekord - +36 C.
13.august. See laupäev oli nõupidamise päev Püha Basileuse kirikus, kus kohal siis peale minu isa Glentis, isa David, diakon George ja akolüüt Jerome. Pärast nõupidamist toimus piiskopikspühitsemise missa proov, mis võttis päris palju aega..





14. august. See on siis päev, milleks sia sai tuldud. Püha patriarhi missa isa Glentise piiskopiks pühitsemise ning peapiiskopiks troonimisega. Pärast seda oli kiriku allsaalis vastuvõtt. Missal osales ligi 100 inimest.






















15. august.  Külastasime koos peapiiskop Glentise ja isa Davidiga Niagaara juga. Tõesti võimas! Teekonna lõppedes õhtustasime koos Pizza Hut'is.













16. august. Viimane päev Torontos. Käisime Eesti Majas. Lõunasöök hiina restoranis ja siis lennujaama. Meeldiv tagasisõit.






17. august. Peale pikka teekonda tagasi oli mu kallis abikaasa kell 17.30 Tallinna lennujaamas vastas, et mind koju sõidutada! Tänu Jumalale kordaläinud reisi eest!


Kommentaare ei ole: